Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne
powinien odesłać go z załączonym formularzem reklamacyjnym po
kontakcie ze sprzedającym.
Zapakowany w oryginalne pudełko, lub pudełko zastępcze wraz z kartą gwarancyjną i załączonym formularzem reklamacyjnym.
Sklep w terminie do 14 dni, licząc od daty otrzymania zgłoszenia zajmie się rozpatrzeniem reklamacji.
W przypadku konieczności dokonania dodatkowych wyjaśnień termin ten wydłuża się o czas trwania wyjaśnień.
Koszt
wysyłki reklamacji w jedną stronę pokrywa kupujący. Do
odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę/paragon oraz opis przyczyny
reklamacji.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy
pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z
powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość
ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie
towary.
Wszystkie sprzedawane przez sklep produkty posiadają gwarancję producenta, która jest dołączona do produktu.
Serwis produktu
odbywa się bezpośrednio u producenta towarów, którego dane
widnieją na karcie gwarancyjnej wraz z warunkami gwarancji oraz
ewentualnym terminem napraw.